پارت ۲۴ در کنار او بخش ۱

༒︎𝓣𝓲𝓪༒︎ · 21:00 1400/09/10
پارت ۲۴ در کنار او بخش ۱

این پارت با منه و برای کم کاریای من زیاد است🗿👌

اهم اهم

 

+باشه......

 

فردا صبح

 

-هوا امروز خوبه 

 

اهه(خمیازه )

 

٪پرنسسسس

 

-شما...شما کی هستید

 

٪ما خدمتکارای شما هستیم و لباسی که برای ساحلتونه رو اوردیم

 

-چی...چی..! 

 

 

از زبان دواین 

 

 

اون ادوارد چه نقشه ای ریخته 

 

بزا برم به زیبا سر بزنم 

 

 

-اینو باید جلوی دواین بپوشم!

 

٪البته مگه چه مشکلی داره؟

 

-اممم

 

٪پرنسس زیرش نزن بیا اینجا

 

-نه ...نهههههه 

 

 

از زبان دواین

 

داشتم میرفتم جلوش که زیبا رو دیدم البته برای یه لحظه بود چون داشت لباس عوض میکرد

 

٪چه خوشگل شدی پرنسس

 

-ولی این لباس......

 

٪لج نکن پرنسس بزارید ساحلو نشونتون بدم

 

-ولی.....

 

 

از زبان دواین

 

دم ساحل منتظرش بودم که.....

 

اون چرا این شکلی شده رومو اون طرف کردم 

 

دستاشو روی پهلوهاش گذاشته بود رفتم کنارش 

 

 

+خوشگل شدی پرنسس

 

-ام... 

 

 

از زبان ادوارد 

 

 

میخواستم بهش یاد اوردی کنم کار های خاک برسریشونو اینجا انجام ندن که منو دید

 

با دست بهش گفتم

 

$ م.ن.ح‌.ر‌.ف

 

چشم غره رفت

 

و من محو شدم.....(نایس🗿👌)

 

 

از زبان زیبا 

 

این لباس دیگه زیادی.....

 

نمیتونستم تو روش نگاه کنم که دستمو گرفت و دویید و رفتیم کنار دریا نسیمی خنگ اومد همممم 

 

 

+نظرت چیه پرنسس 

 

 

-میشه منو دیگه پرنسس صدا نکنی ؟ 

 

 

+ هر جور تو بخوای زیبا 

 

 

-ممنون دواین 

 

 

از زبان زیبا

 

دستمو گرفت و 

 

 

+بیا وقتو تلف نکنیم 

 

 

لبخندی زدم 

 

 

-باشه 

 

 

از زبان دواین 

 

رفتیم تو جایی که عمقش بیشتر باشه

 

 اهم کلی نوشتم ولی پارتی میزارم چون بلاگیکس نذاشت همشو باهم بزارم🗿💔