پارت ۲۴ در کنار او بخش ۴

༒︎𝓣𝓲𝓪༒︎ · 21:10 1400/09/10
پارت ۲۴ در کنار او بخش ۴

بفرما اینم بخش ۴🗿👌

و اینکه اسم ظاهری اون زده در کنار تو ولی در کنار او هستش پس فرقی هم با هم ندارن فقط تو بی ادبیع🗿💔

 

 

+خوب دیگه دیر شده خانومی من یک دقیقه از حضورتون مرخص میشم 

 

 

-دواین وایسا.. 

 

 

+چیزی میخوای؟ 

 

 

-نه فقط نکشش.... 

 

 

+باشه (= 

 

 

○واسا چی میخواستی منو بکشی!!! 

 

 

+شاید=) 

 

 

○نه کمک این یاروع روانیه.... 

 

 

+خفه

 

 

-----------------------(پشت درختا) 

 

 

پق 

 

○غلط ....کردم...نزن.... 

 

 

+خودت خواستی بار دیگه ببینم بهش دست میزنی خودم دستاتو  میبرم 

 

 

پق 

 

 

------------------(تمام)

 

-او..ن..کجاس؟ 

 

 

+داره به کارای بدش فکر میکنه =) 

 

 

-باشه  دیگه غروب شده بیا برگردیم 

 

 

+باشه خانمومی..... 

 

 

-چرا... بهم میگی.... خانمی؟ 

 

 

+چون به زودی تو زنم میشی (= 

 

 

-چی........ 

 

 

-----------(شب) 

 

 

از زبان زیبا 

 

 

صدای شنیدم اومدم بیرون که یه نفر منو از پشت گرفت و دهنمو.......

 

 

از زبان دواین 

 

از صدای تق و توق بیدار شدم رفتم بیرون تا ببینم زیبا حالش خوبه یا نه 

 

 

که زیبا نبود رفتم تو چادر ادوارد 

 

 

+ادوار پاشو زیبا نیست 

 

 

$تو کی هستی .... زیبا دیگه کیه 

 

 

+پاشو بگو زیبا کجاس 

 

 

$ها کمککککک میخوان منو بکشن 

 

 

پق(زد تو صورتش) 

 

 

+این اسکل بازیا چیه از خودت در میاری میگم زیبا نیست پاشو باید پیداش کنیم ممکنه اسیب ببینه

 

 

$زیبا نیست!! 

 

 

از زبان ادوارد 

 

 

پاشودم و رفتم زنگ خطرو به صدا در اوردم یکی از جادوگرای گروه اومد و مکان تقرییبیه زیبا رو گفت تو چشمای دواین ترس بود 

پایان بخش ۴🗿👌