بدانید از حال الانم ! :)

༒︎𝓣𝓲𝓪༒︎ · 17:46 1400/09/23
بدانید از حال الانم ! :)

شاید دوست نداشته باشی پس اگ خواستی برو ادامه :)

این هفته کلا مریض بودم و به لوسیا گفتم گفت چیزی نیست و خوب میشی الان از سرفه های زیاد دارم رنج میبرم ولی اصلا براش مهم نیست و میگه من بد تر از اینا رو به سر بردم خوب الان هر روز دارم قرص میخورم به امید اینکه بهتر بشم ولی هر روز سرفه هام بیشتر میشه :) الان دیگه حتی نمی تونم مثل بچه ادم غذا بخورم دکتر برام محدودیت گذاشته پس اگ  خوبی بدی چیزی دیدید حلال کنید 

 

 

 

 

 

 

 

کمی زیادت روی*

 

 

 

 

 

 

هار فکر کردی میمیرم ول من بر مریضی نمی میرن برای قرصام میمیرم هروز دارم بی دلیل ۲۰ قرص مصرف میکنم که فقط برای چیزای که به درد مرض نیست هار هار (ادمین داره عصبانیتشو اینجا خالی میکنه) احساس تنهایی میکنم کسی باهام حرف نمی زنه !؟ :)

الکی دو دقیقه از وقتتو حرومم کردی :/